Pages

Saturday, June 8, 2013

Elhaida: Nuk më intereson politika

Ajo është kthyer në Shqipëri si një triumfuese e vërtetë. Me vete e mori edhe trajnerin e saj, kantautorin e famshëm italian, Riccardo Cocciante, bashk me të cilin ishin dëshmitarë të një pritjeje të jashtëzakonshme në Tiranë.
Pasi kishin arritur në Tiranë, trajneri Riccardo Cocciante u befasua nga pritja dhe nga fama që ai kishte në Shqipëri. Ai tha se nuk e kishte pritur kurrë një gjë të tillë.
Duke e përshkruar Elhaidan si talent të madh, ai tha se italianët treguan se i kanë kaluar barrierat se askush tjetër nuk mund të jetë më i mirë se ata dhe ai u shpreh i lumtur për këtë.
Cocciante u nderua medalje nderi nga presidenti shqiptar, Bujar Nishani për kontributin e tij në triumfin e Elhaidas.
Elhaida nga ana tjetër mori shumë urime dhe respektime, u prit nga liderë shtetërorë dhe e pytur mos po e shfrytëzon ndonjëri prej tyre për fushatë dhe se nëse ajo ka ndonjë preferencë politike, bukuroshja shqiptare u shpreh të e pa interesuar për politikën.
“Nuk do të thosha se po më përdorin. Nuk mendoj se është politikë të urohesh nga presidenti, kryeministri apo ministri i kulturës. Ndihem e nderuar që si një vajzë që ka vetëm 20 vjet prapa në jetën e saj është kthyer nga një eksperiencë shumë e bukur e jetës së saj dhe natyrisht se mund të përshëndetem nga personalitete të tilla”.
“Megjithatë, unë nuk dua të merrem fare me politikë. Unë këndoj, bëj muzikë, kjo është e vetmja gjë që më intereson. I mirëpres urimet, por pa asnjë qëllim politik”, u shpreh Elhaida.
Elhaida u shpall pak kohë më parë fituese e The Voice of Italy, duke mposhtur konkurrencën dhe zërat më të bukur nga e gjithë Italia. /Estrada Kosovare/ 

0 comments:

Post a Comment